افزونه های برای ابزار سئو
نوشته شده توسط : افتخاری


کش کردن صفحه ها  ابزار سئو  تارنما از وظایف این پلاگین میباشد. کش کردن شیت سبب ساز می شود تا سرعت بار گذاری تارنما و شیت متبوع ارتقا یابد. از این رو برای بهبود بهینه سازی وب سایت و سئو آن بسیار مطلوب و لازم میباشد.
معدود وسعت و فشرده کردن فولدر‌ها با ابزارهای seo گوگل مانند پلاگین wp rocket قابل اجرا میباشد. این ابزار وسعت فولدر‌هایی با فرمت JS, CSS, HTML را کاهش می‌نماید. این فعالیت سبب ساز میگردد تا سرعت بار گذاری وبسایت به مراتب ارتقاء یابد. هر چه فولدر‌ها مدل‌خیس باشند، این اصلی قابلیت و امکان‌پذیرتر میشود.
پیش بار گذاری خاطر کش از سایر کارهایی میباشد که‌این پلاگین رشته‌ای در وبسایت انجام می دهد. ایندکس شدن صفحه ها تارنما بوسیله گوگل و بقیه موتورهای کاوشگر بهبود پیدا می‌نمایند؛ چون موشک ورد پرس بازدیدها را مشابه‌سازی می‌نماید.
یکی‌از دیگر از کار‌هایی که wp rocket انجام می دهد، لود تصاویر در مواردی میباشد که بازدید کننده به آنان می رسد! شاید چشم باشید هنگامی که به سمت زیر کاغذ اسکرول میکنید، تصاویر به طور همزمان بارگذاری می شوند. از این رو یکی کارهایی که‌این پلاگین انجام میدهد همین فرمان میباشد و منجر می‌گردد تا سرعت لود برگه نیز به مراتب ارتقاء یابد.
به عبارتی‌طور که متوجه شدید، موشک وردپرس یا این که wp rocket به ارتقا سرعت بار گذاری صفحه ها وبسایت می‌انجامد که در بهینه سازی وب سایت بسیار اساسی میباشد و دوران ماندگاری بازدیدکنندگان در تارنما را ارتقا میدهد. در صورتی‌که تصمیم به فراگیری پلاگین wp rocket داشتید مطلقا نوشته‌ی‌علمی فراگیری موشک وردپرس را ملاحظه کنید.

ابزار محاسبه بهینه سازی تارنما پلاگین WP AMPWP-AMP
یک کدام از دیگر از ابزارهای بهینه سازی گوگل، پلاگین WP AMP یا این که Accelerated mobile pages میباشد. این ابزار منجر میشود تا تارنما شما بر روی تلفن همراه‌های تلفن همراه و تبلت نیز به خیر فعالیت نماید؛ البته این پلاگین چه کارهایی را قادر است برای وبسایت شما در سوی بهبود آن انجام دهد؟

این پلاگین یک ابزار چک بهینه سازی تارنما میباشد که به بهبود seo وبسایت می‌انجامد و سرعت تارنما را در دیوایس هایی مانند گوشی سرعت می بخشد. با اعتنا به‌این که اکثر اشخاص مبادرت به به کار گیری از اطلاعات دردسترس در تارنما‌ها به امداد تلفن همراه خویش می‌نمایند، به کارگیری از این ابزار ارزیابی seo وبسایت قادر است ترافیک بیشتری از گوگل اخذ نماید.

seo وبسایت برای تلفن همراه با کد نویسی و فرآیندی بسیار کندتر انجام می‌گرفت البته با این پلاگین تخت گاز می‌اقتدار تارنما را با فضای تلفن همراه هم‌خوانی بخشید.

این پلاگین WP AMP در نصیب‌های مختلفی مانند کاغذ مهم و خانگی، صفحه های تکی، دسته‌بندی‌ها، صفحه ها وبلاگ، صفحه های اثبات و … عمل می‌نماید. این پلاگین به شما یاری می‌نماید تا ورقه ساز داخلی را ساخت‌و‌ساز کنیم و به شما این قابلیت و امکان را می دهد که عمل‌های دلخواه و حالت متبوع خویش را در صفحه های سفارشی ساخت‌و‌ساز فرمائید.

درین پلاگین می‌اقتدار چیزهایی مانند منوی سربرگ، محتوای فوتر، وب لاگ های داده ها متای نوشته، لیست ایده ها، رنگ‌ها، منوی سربرگ، نوشته‌های دارای ربط و نوشته‌های اخیر و … را سفارشی فرمایید تا شیت گشوده گردیده بر روی تلفن همراه یوزرها به عبارتی چیزی باشد که دلخواه و مطلوب میباشد.

عده‌بندی و فیض‌گیری
با دقت بدین که اکثر کار‌هایی که در تارنما انجام میگیرد، برای بهبود seo وبسایت میباشد، این امور ممکن میباشد بازه متعددی در قبل از مدیران وب سایت می‌گرفت. البته امروزه پلاگین‌های مختلفی برای این خواسته تدارک چشم گردیده‌اند که به‌این اشخاص امداد شایانی می‌نمایند.

پلاگین‌هایی مانند WP AMP سبب شده‌است تا وب سایت‌ها را شل‌خیس بر روی دیوایس های گوناگون لود نمایند و از طرفی بقیه پلاگین‌ها مانند موشک وردپرس به کاهش بازه بار گذاری وبسایت می‌انجامد و سرعت تارنما را به مراتب ارتقاء میدهد.

لینک و پیوند دهی به دیگر مطالب تارنما بسیار حیاتی میباشد و سبب ساز می گردد بازه زمانی وقتی که مخاطبان وب سایت در آن می مانند به مراتب بیشتر خواهد شد. پلاگین‌هایی نیز برای این مراد تدارک چشم گردیده‌اند که به آنها نیاز دارید.

ابزارهای دیگری نیز برای seo وب سایت وجود دارا‌هستند برای مثال پلاگین یوآست seo و پلاگین سئو تصاویر اسماش که به صورت غیروابسته در نوشته‌ی‌علمی های دیگر به معرفی انها خوا‌هیم پرداخت. روی هم رفته پلاگین‌های معرفی گردیده، بهینه سازی سایتتان را بهبود می بخشند و از این شیوه مرتبه‌بندی گوگل در خصوص سایتتان را زیر تأثیر قرار میدهد. درصورتی که بتوانید دراین مورد به خیر و خوبی کار نمایید و پلاگین‌های بهبود دهنده seo را بشناسید به راحتی می توانید سایتتان را در حق تقدم‌های نخستین موتورهای کاوش مانند گوگل قرار دهید.





:: برچسب‌ها: ابزار سئو ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 14 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: